FORUM

FORUM ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ & ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Συζήτηση για τις επενδύσεις και την Κεφαλαιαγορά
#201
> ΓΔ: Αποχαιρετώντας (?) τις 2.000 μονάδες
> Blue chips: Αποτίμηση νέων deals και… «ταμείο»
> Ψυχραιμία στην αλλαγή κλίματος!

Βαραίνει το κλίμα στο ΧΑ, με τον Γενικό Δείκτη να χάνει ενδοσυνεδριακά τις 2.000 μονάδες λίγες ώρες πριν το εβδομαδιαίο κλείσιμο. Επιμέρους blue chips, που διακρίνονται για τα θετικά τους θεμελιώδη, δέχονται έντονες πιέσεις.

Ξαναβγαίνουν στην επιφάνεια τα φαινόμενα «ρηχότητας» και “buy the rumor, sell the fact”.

Ωστόσο, η ζημιά που έγινε στις τελευταίες συνεδριάσεις δεν αποτελεί καταστροφή για την μακροπρόθεσμη τάση. Ευοίωνες οι προοπτικές πολλών εισηγμένων.

Διπλή πάντως η ανάγνωση του φετινού +80% στον δεικτοβαρή Τραπεζικό Δείκτη, με το «ταμείο» αφενός να αποτελεί «μαγνήτη» για κατοχύρωση κερδών, αφετέρου να επιβεβαιώνει τη συνολική βελτίωση των συνθηκών στη Λεωφόρο Αθηνών.

ΚΑΝΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΔ