FORUM

FORUM ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ & ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Συζήτηση για τις επενδύσεις και την Κεφαλαιαγορά
#164
Θετική εξέλιξη για τον Γενικό Δείκτη το "χώνεμα" των πρόσφατων 15-ετών υψηλών, με την όποια υπερθέρμανση να "αντιμετωπίζεται" για την ώρα με πλάγια κίνηση συσσώρευσης. Δεν διακρίνουμε ακόμη ενδείξεις ανησυχητικής "διανομής" τίτλων, με τις κινήσεις να έχουν μάλλον τον χαρακτήρα αναδιάταξης χαρτοφυλακίων, σε στιλ "βλέποντας και κάνοντας" και ενόψει θερινής εποχικότητας.

Ευκαιρία η εν εξελίξει "νηνεμία" για τους τίτλους που έχουν μείνει πίσω, ώστε να βελτιώσουν την αγοραία αποτίμησή τους, ιδίως σε περιπτώσεις υποστηρικτικής θεμελιώδους εικόνας. Τα τριμηνιαία Γενάρη-Μάρτη ήταν ενθαρρυντικά, κάτι που δεν έχουμε λόγο να πιστεύουμε ότι δεν θα συνεχιστεί και στο τρέχον τρίμηνο.

ΚΑΝΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΔ