Skip to contentSkip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

News

Γεν. Συνέλευση: ENTERSOFT Α.Ε. 29/4/2022



websitewww.sed.gr e-mailinfo@sed.gr

Αθήνα 30 Απριλίου 2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με τη Γεν. Συνέλευση της εταιρείας ENTERSOFT A.E., συνεχίστηκε το κύριο μέρος του “Προγράμματος Επενδυτικής Παιδείας & Κατάρτισης 2022” που διοργανώνει ο ΣΕΔ, για 8η συνεχόμενη χρονιά, υπό την αιγίδα του Ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Η Γεν. Συνέλευση έγινε στην έδρα της εταιρείας, την Πέμπτη 29 Απριλίου 2022 και μεταδόθηκε μέσω διαδικτύου. Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Αντώνιος Κοτζαμανίδης ο οποίος απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις που υπέβαλλαν οι μέτοχοι.

Ήταν η τέταρτη Γεν. Συνέλευση που λάβαμε μέρος, στα πλαίσια του προγράμματος και την παρακολούθησε ομάδα φοιτητών και φοιτητριών, συνοδευόμενοι από τον Πρόεδρο του ΣΕΔ, Μπάμπη Εγγλέζο.
Ο Πρόεδρος του ΣΕΔ έλαβε τον λόγο στη Γεν. Συνέλευση και έδωσε συγχαρητήρια στην εταιρεία για την προσαρμογή στο νέο νόμο 4706/2020, για την Εταιρική Διακυβέρνηση, ο οποίος ισχύει από τον Ιούλιο του 2021, αλλά και για τα πολύ καλά αποτελέσματα της εταιρείας, εν μέσω κρίσης και κορονοϊού.

Οι φοιτητές συμπλήρωσαν το σχετικό ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ του οποίου οι απαντήσεις θα αξιοποιηθούν μετά από επεξεργασία που θα γίνει μετά το τέλος του προγράμματος.

Ευχαριστούμε την εταιρεία ENTERSOFT A.E. για την εποικοδομητική συνεργασία, η οποία ευελπιστούμε ότι θα συνεχιστεί και στο μέλλον, προς όφελος των φοιτητών και της επενδυτικής κοινότητας γενικότερα.

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΟ WEBCASTING:



ΕΚ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ

6ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: Εισηγητές & Θέματα


Αθήνα 24 Απριλίου 2022

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο Σύνδεσμος Επενδυτών & Διαδικτύου διοργανώνει σειρά εκπαιδευτικών διαδικτυακών σεμιναρίων, στα πλαίσια του «Προγράμματος Επενδυτικής Παιδείας & Κατάρτισης 2022»,(Πρόγραμμα Παρακολούθησης Γεν. Συνελεύσεων Εισηγμένων Εταιρειών), για 8η συνεχόμενη χρονιά, σε συνεργασία με Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και Κολέγια, της Ελλάδας και της Κύπρου.

Υπό την αιγίδα του Ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Αναλυτική περιγραφή του Προγράμματος ΕΔΩ

Το 5ο Σεμινάριο έγινε την Παρασκευή 15 Απριλίου, με εισηγητές τον Πρόεδρο, Μπάμπη Εγγλέζο και τον Γεν. Γραμματέα του Συνδέσμου, Δρ. Ανδρέα Κουτούπη, αν. καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Μεταξύ άλλων παρουσιάστηκαν:
1.Βασικές αρχές της Εταιρικής Διακυβέρνησης
2.Εισαγωγή στο E.S.G.και παρουσίαση του δείκτη ATHEX ESG

του Χρηματιστηρίου Αθηνών
3. Συζήτηση και απορίες των συμμετεχόντων
.
4. Άλλα οργανωτικά θέματα
Το παρακολούθησαν περισσότεροι από 200 φοιτητές & φοιτήτριες των Ελληνικών Πανεπιστημίων.

Το 6ο Σεμινάριο θα γίνει την Παρασκευή 29 Απριλίου και ώρα 20.00-21.30,
με εισηγητές τα στελέχη του Χρηματιστηρίου Αθηνών:
-Ιωάννη Δελατόλα, Υποδιευθυντή Εξυπηρέτησης Εκδοτριών
-Αλέξανδρο Φλώρο, Στέλεχος Υποδιεύθυνσης Εξυπηρέτησης Εκδοτριών

Συντονιστής θα είναι ο Πρόεδρος του ΣΕΔ, Μπάμπης Εγγλέζος
Θέματα του σεμιναρίου:
1.Παρουσίαση του E.S.G. και πως αυτό επηρεάζει την βιωσιμότητα των επιχειρήσεων
2.Παρουσίαση του δείκτη ATHEX ESG
του Χρηματιστηρίου Αθηνών
και των εταιρειών που συμμετέχουν σε αυτόν.
3. Συζήτηση και απορίες των συμμετεχόντων
.
4. Άλλα οργανωτικά θέματα

Η συμμετοχή είναι δωρεάν με υποχρεωτική δήλωση συμμετοχής ΕΔΩ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ:

Microsoft Teams meeting

Join on your computer or mobile app

Click here to join the meeting

ΣΧΕΤΙΚΑ LINKS:
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


ΟΔΗΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ESG

-ΕΠΙΛΟΓΗ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

-RECORDING

Υποστηρικτές του προγράμματος:

Γεν. Συνέλευση: ΟΛΘ Α.Ε. 21/4/2022



websitewww.sed.gr e-mailinfo@sed.gr

Αθήνα 22 Απριλίου 2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με τη Γεν. Συνέλευση της εταιρείας ΟΛΘ A.E., συνεχίστηκε το κύριο μέρος του “Προγράμματος Επενδυτικής Παιδείας & Κατάρτισης 2022” που διοργανώνει ο ΣΕΔ, για 8η συνεχόμενη χρονιά, υπό την αιγίδα του Ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Η Γεν. Συνέλευση έγινε στην έδρα της εταιρείας, την Πέμπτη 21 Απριλίου 2022 και μεταδόθηκε μέσω διαδικτύου. Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Πρόεδρος της εταιρείας κ. Αθανάσιος Λιάγκος ο οποίος απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις που υπέβαλλαν οι μέτοχοι.

Ήταν η τρίτη Γεν. Συνέλευση που λάβαμε μέρος, στα πλαίσια του προγράμματος και την παρακολούθησε ομάδα φοιτητών και φοιτητριών, συνοδευόμενοι από τον Πρόεδρο του ΣΕΔ, Μπάμπη Εγγλέζο.
Ο Πρόεδρος του ΣΕΔ έλαβε τον λόγο στη Γεν. Συνέλευση και έδωσε συγχαρητήρια στην εταιρεία για την άριστη προσαρμογή στο νέο νόμο 4706/2020, για την Εταιρική Διακυβέρνηση, ο οποίος ισχύει από τον Ιούλιο του 2021.
Ειδικότερα ο κ. Εγγλέζος στάθηκε στην σύσσωμη παρουσία του Διοικητικού Συμβουλίου στη Γεν. Συνέλευση, και στις εκθέσεις των επιτροπών Εσωτερικού Ελέγχου, Αμοιβών και Υποψηφιοτήτων.

Ειδικότερα ο Πρόεδρος του ΣΕΔ  έδωσε συγχαρητήρια στα ανεξάρτητα μέλη του ΔΣ, για την έκθεση που υπέβαλλαν στη Γεν. Συνέλευση, όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά, αλλά και για τον ενεργό ρόλο που παίζουν πλέον, στα δρώμενα της εταιρείας.

Οι φοιτητές συμπλήρωσαν το σχετικό ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ του οποίου οι απαντήσεις θα αξιοποιηθούν μετά από επεξεργασία που θα γίνει μετά το τέλος του προγράμματος.

Ευχαριστούμε την εταιρεία ΟΛΘ A.E. για την εποικοδομητική συνεργασία, η οποία ευελπιστούμε ότι θα συνεχιστεί και στο μέλλον, προς όφελος των φοιτητών και της επενδυτικής κοινότητας γενικότερα.

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΟ WEBCASTING:



ΕΚ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΔ


ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ & ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΕΝΩΣΗ ΜΕΤΟΧΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
Μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς 

websitewww.sed.gre-mailinfo@sed.gr

Αθήνα 20 Απριλίου 2022

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΠΑΜΠΗΣ ΕΓΓΛΕΖΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΣΕΔ, ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

5ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: Εισηγητές & Θέματα


Αθήνα 11 Απριλίου 2022

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο Σύνδεσμος Επενδυτών & Διαδικτύου διοργανώνει σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων, στα πλαίσια του «Προγράμματος Επενδυτικής Παιδείας & Κατάρτισης 2022»,(Πρόγραμμα Παρακολούθησης Γεν. Συνελεύσεων Εισηγμένων Εταιρειών),
για 8η συνεχόμενη χρονιά, σε συνεργασία με Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και Κολέγια, της Ελλάδας και της Κύπρου.

Υπό την αιγίδα του Ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Αναλυτική περιγραφή του Προγράμματος ΕΔΩ

Το 4ο Σεμινάριο έγινε την Παρασκευή 8 Απριλίου, με εισηγητή τον Πρόεδρο, Μπάμπη Εγγλέζο και Χρηματιστηριακό Σύμβουλο, τον Πρόεδρο της Ελεγκτικής Επιτροπής, Γιώργο Μάρκοβιτς.
Το παρακολούθησαν περισσότεροι από 200 φοιτητές & φοιτήτριες των Ελληνικών Πανεπιστημίων.

Το 5ο Σεμινάριο θα γίνει την Παρασκευή 15 Απριλίου και ώρα 20.00-21.30, με εισηγητές τον Πρόεδρο, Μπάμπη Εγγλέζο και τον Γεν. Γραμματέα του Συνδέσμου, Δρ. Ανδρέα Κουτούπη, αν. καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Μεταξύ άλλων θα παρουσιαστούν:
1.Βασικές αρχές της Εταιρικής Διακυβέρνησης
2.Εισαγωγή στο E.S.G.και παρουσίαση του δείκτη ATHEX ESG

του Χρηματιστηρίου Αθηνών
3. Συζήτηση και απορίες των συμμετεχόντων
.
4. Άλλα οργανωτικά θέματα

Η συμμετοχή είναι δωρεάν με υποχρεωτική δήλωση συμμετοχής ΕΔΩ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΥΘΗΣΗΣ:

Microsoft Teams meeting

Join on your computer or mobile app

Click here to join the meeting

ΣΧΕΤΙΚΑ LINKS:
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


ΟΔΗΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ESG

-ΕΠΙΛΟΓΗ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

RECORDING

SCREENSHOT ΑΠΟ ΤΟ WEBCASTING:

Υποστηρικτές του προγράμματος:

Γεν. Συνέλευση: ΤΡΑΠΕΖΑ της ΕΛΛΑΔΟΣ 7/4/2022



websitewww.sed.gr e-mailinfo@sed.gr

Αθήνα 8 Απριλίου 2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με τη Γεν. Συνέλευση της ΤΡΑΠΕΖΑΣ της ΕΛΛΑΔΟΣ, συνεχίστηκε το κύριο μέρος του “Προγράμματος Επενδυτικής Παιδείας & Κατάρτισης 2022” που διοργανώνει ο ΣΕΔ, για 8η συνεχόμενη χρονιά, υπό την αιγίδα του Ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Η Γεν. Συνέλευση έγινε στην έδρα της ΤτΕ, την Πέμπτη 7 Απριλίου 2022 και μεταδόθηκε μέσω διαδικτύου. Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Διοικητής της ΤτΕ κ. Γιάννης Στουρνάρας ο οποίος απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις που υπέβαλλαν οι μέτοχοι.

Ήταν η δεύτερη Γεν. Συνέλευση που λάβαμε μέρος, στα πλαίσια του προγράμματος και την παρακολούθησαν 60 φοιτητές και φοιτήτριες, συνοδευόμενοι από τον Πρόεδρο του ΣΕΔ, Μπάμπη Εγγλέζο.

Οι φοιτητές συμπλήρωσαν το σχετικό ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ του οποίου οι απαντήσεις θα αξιοποιηθούν μετά από επεξεργασία που θα γίνει μετά το τέλος του προγράμματος.

Ευχαριστούμε την ΤΡΑΠΕΖΑ της ΕΛΛΑΔΟΣ για την εποικοδομητική συνεργασία, η οποία ευελπιστούμε ότι θα συνεχιστεί και στο μέλλον, προς όφελος των φοιτητών και της επενδυτικής κοινότητας γενικότερα.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ WEBCASTING:





ΕΚ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ



Γεν. Συνέλευση: AUTOHELLAS A.E. 5/4/2022



websitewww.sed.gr e-mailinfo@sed.gr

Αθήνα 6 Απριλίου 2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με τη Γεν. Συνέλευση της εταιρείας AUTOHELLAS A.E., ξεκίνησε το κύριο μέρος του “Προγράμματος Επενδυτικής Παιδείας & Κατάρτισης 2022” που διοργανώνει ο ΣΕΔ, για 8η συνεχόμενη χρονιά, υπό την αιγίδα του Ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Η Γεν. Συνέλευση έγινε στην έδρα της εταιρείας, την Τρίτη 5 Απριλίου 2022 και μεταδόθηκε μέσω διαδικτύου. Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Ευτύχιος Βασιλάκης ο οποίος απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις που υπέβαλλαν οι μέτοχοι.

Ήταν η πρώτη Γεν. Συνέλευση που λάβαμε μέρος, στα πλαίσια του προγράμματος και την παρακολούθησαν 60 φοιτητές και φοιτήτριες, συνοδευόμενοι από τον Πρόεδρο του ΣΕΔ, Μπάμπη Εγγλέζο.

Οι φοιτητές συμπλήρωσαν το σχετικό ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ του οποίου οι απαντήσεις θα αξιοποιηθούν μετά από επεξεργασία που θα γίνει μετά το τέλος του προγράμματος.

Ευχαριστούμε την εταιρεία AUTOHELLAS A.E. για την εποικοδομητική συνεργασία, η οποία ευελπιστούμε ότι θα συνεχιστεί και στο μέλλον, προς όφελος των φοιτητών και της επενδυτικής κοινότητας γενικότερα.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ WEBCASTING:


ΕΚ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ

4ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: Εισηγητές & Θέματα


Αθήνα 4 Απριλίου 2022

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο Σύνδεσμος Επενδυτών & Διαδικτύου διοργανώνει σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων, στα πλαίσια του «Προγράμματος Επενδυτικής Παιδείας & Κατάρτισης 2022»,(Πρόγραμμα Παρακολούθησης Γεν. Συνελεύσεων Εισηγμένων Εταιρειών),
για 8η συνεχόμενη χρονιά, σε συνεργασία με Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και Κολέγια, της Ελλάδας και της Κύπρου.

Υπό την αιγίδα του Ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Αναλυτική περιγραφή του Προγράμματος ΕΔΩ

Το 3ο Σεμινάριο έγινε την Παρασκευή 1η Απριλίου, με εισηγητή τον Πρόεδρο, Μπάμπη Εγγλέζο, τους Αντιπροέδρους, Νίκο Οικονομόπουλο και Ιωάννα Κωνσταντοπούλου και την Ειδική Γραμματέα,
Μιχαέλα Θεοδώρου.
Το παρακολούθησαν περισσότεροι από 300 φοιτητές & φοιτήτριες των Ελληνικών Πανεπιστημίων.

Το 4ο Σεμινάριο θα γίνει την Παρασκευή 8 Απριλίου και ώρα 20.00-21.30, με εισηγητή τον Πρόεδρο, Μπάμπη Εγγλέζο και Χρηματιστηριακό Σύμβουλο, τον Πρόεδρο της Ελεγκτικής Επιτροπής, Γιώργο Μάρκοβιτς
Μεταξύ άλλων θα παρουσιαστούν:
1.Βασικές Χρηματιστηριακές έννοιες
2.Οδηγίες για τη συμπλήρωση του Ερωτηματολόγιου Γεν. Συνελεύσεων
3. Συζήτηση και απορίες των συμμετεχόντων
.
4. Άλλα οργανωτικά θέματα

Η συμμετοχή είναι δωρεάν με υποχρεωτική δήλωση συμμετοχής ΕΔΩ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΥΘΗΣΗΣ:

Microsoft Teams meeting

Join on your computer or mobile app

Click here to join the meeting

Προσοχή: Για καλύτερη παρακολούθηση, οι φοιτητές/τριες και οι καθηγητές των
Ελληνικών ΑΕΙ, να μπαίνουν από την εφαρμογή Teams και να χρησιμοποιούν
το ακαδημαϊκό τους e-mail.

ΣΧΕΤΙΚΑ LINKS:
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


ΟΔΗΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ESG

-ΕΠΙΛΟΓΗ & ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

RECORDING

SCREENSHOT ΑΠΟ ΤΟ WEBCASTING:

Υποστηρικτές του προγράμματος:

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΕΔ ΣΤΟ EURO2DAY.GR



Αθήνα 29 Μαρτίου 2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

– Άρθρο του Προέδρου του ΣΕΔ, Μπάμπη Εγγλέζου, δημοσιεύθηκε σήμερα, Τρίτη 29 Μαρτίου 2022, στο δημοσιογραφικό portal, Euro2day.gr, σχετικό με το «Πρόγραμμα Επενδυτικής Παιδείας & Κατάρτισης 2022», το οποίο ξεκίνησε για 8η συνεχόμενη χρονιά ο Σύνδεσμος, υπό την αιγίδα του Ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Το άρθρο έχει τίτλο:
«Χρηματιστήριο: Τι προσφέρει το πρόγραμμα ΣΕΔ για νέους επενδυτές»


Την Παρασκευή 1η Απριλίου και ώρα 20.00-21.30, θα γίνει το:
«3ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ»

Εκ της Γραμματείας

3ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: Εισηγητές & Θέματα


Αθήνα 28 Μαρτίου 2022

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο Σύνδεσμος Επενδυτών & Διαδικτύου διοργανώνει το
«Πρόγραμμα Επενδυτικής Παιδείας & Κατάρτισης 2022» 
( Πρόγραμμα Παρακολούθησης Γεν. Συνελεύσεων), για 8η συνεχόμενη χρονιά, 
σε συνεργασία με Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και Κολέγια,
της Ελλάδας και της Κύπρου.

Υπό την αιγίδα του Ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Αναλυτική περιγραφή του Προγράμματος ΕΔΩ

Το 2ο Σεμινάριο έγινε την Παρασκευή 25 Μαρτίου, από τον Πρόεδρο, Μπάμπη Εγγλέζο, τον Πρόεδρο της Ελεγκτικής Επιτροπής του ΣΕΔ Γιώργο Μάρκοβιτς και μέλη της Γραμματείας του ΣΕΔ.
Το παρακολούθησαν περισσότεροι από 300 φοιτητές & φοιτήτριες των Ελληνικών Πανεπιστημίων.

Το 3ο Σεμινάριο θα γίνει την Παρασκευή 1η Απριλίου και ώρα 20.00-21.30, με εισηγητή τον Πρόεδρο, Μπάμπη Εγγλέζο, τους Αντιπροέδρους, Νίκο Οικονομόπουλο και Ιωάννα Κωνσταντοπούλου και την Ειδική Γραμματέα,
Μιχαέλα Θεοδώρου.
Μεταξύ άλλων θα παρουσιαστούν:
1.Βασικές Χρηματιστηριακές έννοιες
2. Θέματα Γεν. Συνελεύσεων των εταιρειών AUTOHELLAS & ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

που θα γίνουν την ερχόμενη εβδομάδα
3.Οδηγίες για τη συμπλήρωση του Ερωτηματολόγιου Γεν. Συνελεύσεων
4.Άλλα θέματα και απορίες των συμμετεχόντων
.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν με υποχρεωτική δήλωση συμμετοχής ΕΔΩ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΥΘΗΣΗΣ:

Microsoft Teams meeting

Join on your computer or mobile app

Click here to join the meeting

Προσοχή: Για καλύτερη παρακολούθηση, οι φοιτητές/τριες και οι καθηγητές των
Ελληνικών ΑΕΙ, να μπαίνουν από την εφαρμογή Teams και να χρησιμοποιούν
το ακαδημαϊκό τους e-mail.

ΣΧΕΤΙΚΑ:
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


ΟΔΗΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ESG

Υποστηρικτές του προγράμματος: